0
You have no items in your shopping cart.

Payment / Shipping / Returns

Πληρωμές

◆ Χρεώσεις - Μέθοδοι Πληρωμής

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με 5 τρόπους:

  1. Με Πιστωτική Κάρτα (συνιστώμενος)
  2. Με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό της Santowines
  3. Με Αντικαταβολή
  4. Μέσω της υπηρεσίας PayPal
  5. Με μετρητά στην έδρα της Santowines και μέχρι του ποσού που επιτρέπεται κάτι τέτοιο βάσει της κείμενης φορολογικής νομοθεσίας
◆ Πληρωμή με Πιστωτική κάρτα.

Η εκκαθάριση των συναλλαγών με πιστωτικές κάρτες στον ιστότοπο της Santowines γίνεται από την EUROBANK.

Συνιστούμε σαν πρώτη επιλογή τη χρήση Πιστωτικής Κάρτας, εφ’ όσον διαθέτετε πιστωτική κάρτα MasterCard ή VISA.

Mπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια για την πληρωμή των προϊόντων σας. Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών είναι απόλυτα ασφαλής, και καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας στον διακομιστή (server) του santowines.gr Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και γρήγορη, και γίνεται σε δύο μόλις βήματα. Αναλυτικά:

  1. Συμπληρώνετε τα στοιχεία της κάρτας σας στη σχετική φόρμα.
  2. Σε περίπτωση επιτυχίας η παραγγελία σας καταχωρείται, ενώ σε περίπτωση αποτυχίας ενημερώνεστε σχετικά.

Πρόσθετες πληροφορίες για τη χρήση πιστωτικής κάρτας

Το πεδίο CVC / CVV βρίσκεται στο πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας και είναι ένας τριψήφιος αριθμός. Σας ζητείται για επιπλέον ασφάλεια και σας προστατεύει ακόμα περισσότερο μιας και είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να γνωρίζει το πεδίο αυτό. Για να το εισάγετε, γυρίστε και κοιτάξτε το πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας. Αποτελεί τον τριψήφιο αριθμό που θα δείτε και συνήθως βρίσκεται πάνω δεξιά.

Αν γίνει κάποιο λάθος κατά την πληρωμή (π.χ. κοπεί η σύνδεση ή πατήσετε Cancel κατά τη μεταφορά, μην ανησυχείτε. Ό,τι και να γίνει, η συναλλαγή έχει καταγραφεί από εμάς και δεν πρόκειται να χαθούν τα χρήματά σας (αν βέβαια πάρουμε έγκριση για την κάρτα σας και το ποσό έχει όντως δεσμευθεί). Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη, ελέγχεται και δεν υπάρχει περίπτωση να χαθούν χρήματα.

◆ Πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Μπορείτε να μας καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε έναν από τους λογαριασμούς της Santowines. Το ακριβές ποσό που συμπεριλαμβάνει τα έξοδα αποστολής, θα το πληροφορηθείτε ανάλογα με την μέθοδο παραγγελίας σας.

  1. Αν παραγγέλλετε μέσα από το Web Site της Santowines, τότε το ακριβές ποσό εμφανίζεται στο τέλος των χρεώσεών σας.
  2. Αν παραγγέλλετε με οποιαδήποτε άλλη μέθοδο, θα το πληροφορηθείτε από τον συνεργάτη μας που σας βοήθησε στην υποβολή της παραγγελίας σας.

Συνιστούμε τη χρήση της ηλεκτρονικής-διαδικτυακής τραπεζικής (web banking), που σήμερα είναι διαθέσιμο από όλες σχεδόν τις τράπεζες γιατί επιταχύνει σημαντικά και διασφαλίζει την όλη διαδικασία.

Σε όλες τις περιπτώσεις τα χρήματα που θα πρέπει να φθάσουν στον Λογαριασμό μας θα πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το αναγραφόμενο ποσό στο τέλος της παραγγελίας σας ΚΑΘΑΡΟ, χωρίς επιβαρύνσεις ή κρατήσεις. Ειδικά στην περίπτωση του Web Banking όταν σας ζητηθεί να προσδιορίσετε ποιος επιβαρύνεται με τα έξοδα, (αποστολέας, παραλήπτης ή και οι δύο) θα πρέπει να επιλέξετε «Αποστολέας» και για τις δύο τράπεζες.

Οι Λογαριασμοί της Santowines είναι οι ακόλουθοι:

ΠΕΙΡΑΙΩΣ – PIRAEUS BANK
5706 047283 947, iban: GR6801727060005706047283947

EUROBANK
0026 0362 04 0200227273, iban: GR8502603620000040200227273

ALPHA BANK
623002002008117, iban: GR6801406230623002002008117

ΕΤΕ – NATIONAL BANK
351 480006 03, iban: GR3301103510000035148000603

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η παραγγελία σας θα ξεκινήσει να ετοιμάζεται μόλις τα χρήματα εμφανιστούν σε έναν από τους παραπάνω λογαριασμούς

◆ Πληρωμή με Αντικαταβολή

Για όσους προτιμούν την πιο παραδοσιακή μέθοδο πληρωμής, τα προϊόντα έρχονται μέσω των οδηγών της Santowines ή του courier και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο την στιγμή της παραλαβής. Η μέθοδος αυτή έχει ένα επί πλέον κόστος δεδομένης της επιβάρυνσης είσπραξης από τις εταιρείες courier. Σε περίπτωση που επιλέξετε αυτή την μέθοδο, η παραγγελία σας θα ξεκινήσει να ετοιμάζεται μόνον αφού επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά μαζί σας. Επομένως, αμέσως μετά την παραγγελία σας, θα πρέπει να είστε διαθέσιμος/η, ώστε να επιβεβαιώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά. Ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής ισχύει μόνο για την Ελλάδα.

Λυπούμαστε για την επί πλέον ενόχληση, αλλά είναι αδύνατον να πιστοποιήσουμε με άλλο τρόπο την ταυτότητα του παραγγέλλοντος προσώπου.

◆ Πληρωμή μέσω της υπηρεσίας PayPal

Η διαδικτυακή υπηρεσία PayPal προσφέρει έναν γρήγορο, εύκολο και ασφαλή τρόπο πληρωμών μέσω του Internet, χωρίς να ανακοινώνετε τις πληροφορίες της κάρτας σας. Αν λοιπόν έχετε λογαριασμό στο PayPal μπορείτε να κάνετε την πληρωμή των παραγγελιών σας μέσω κατάθεσης στον λογαριασμό PayPal της Santowines. Η ενημέρωση της Santowines γίνεται την ίδια σχεδόν στιγμή της πληρωμή σας, και επομένως μπορούμε άμεσα να ξεκινήσουμε τη διαδικασία της παραγγελίας σας.

Αν δεν έχετε λογαριασμό στο PayPal, μπορείτε να ανοίξετε εύκολα έναν λογαριασμό (δωρεάν), ακολουθώντας τα απλά και κατανοητά βήματα που περιγράφονται στο Web Site του PayPal. Το μόνο που χρειάζεται να έχετε είναι μια πιστωτική κάρτα, ή να μεταφέρετε χρήματα από έναν τραπεζικό σας λογαριασμό στον λογαριασμό σας του PayPal. Τόσο η κατάθεση χρημάτων μέσω PayPal όσο και η δημιουργία νέου λογαριασμού είναι 100% ανέξοδη.

Σημαντική Επισήμανση: Η υπηρεσία Paypal  ΔΕΝ είναι διαθέσιμη για πελάτες χονδρικής.

◆ Πληρωμή στην έδρα της Santowines.

Μπορείτε να πληρώσετε στην έδρα της Santowines, Πύργος Σαντορίνης, Τ.Κ. 847 01 και να συνδυάσετε την παραγγελία σας με την ΑΜΕΣΗ παραλαβή των προϊόντων σας, χωρίς καμία επί πλέον επιβάρυνση (μεταφορικών κλπ). Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με την Santowines πριν από την μετάβασή σας, ώστε να βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα που παραγγείλατε είναι διαθέσιμα στις αποθήκες της έδρας μας.

◆ Ασφάλεια πληρωμή με κάρτα μέσα από το διαδίκτυο και τον ιστότοπο της Santowines

Η διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής.

Υπάρχει μεγάλη «μυθολογία» σχετικά με την ασφάλεια των πληρωμών μέσω πιστωτικών καρτών από το Internet. Είναι ΠΟΛΥ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΕΣ από την πληρωμή με πιστωτική κάρτα σε ένα π.χ. εστιατόριο, ή ένα κατάστημα λιανικής! Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών Card Link by Eurobank που χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL.

Κάθε προσπάθεια υποκλοπής των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας που είναι πιθανό να επιχειρηθεί είναι καταρχήν αδύνατη, μιας και η αποκωδικοποίηση των δεδομένων που διακινούνται με την χρήση του πρωτοκόλλου SSL είναι απολύτως αδύνατη.

Οι υποκλοπές στοιχείων πιστωτικών καρτών δεν γίνονται κατά τη διαδικασία υποβολής των στοιχείων, αλλά από τους Servers όπου αυτά αποθηκεύονται. Η Santowines ΔΕΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΕΙ στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Γι’ αυτό και κάθε φορά που παραγγέλλετε κάποιο είδος σε εμάς, και παρά το γεγονός ότι μπορεί να είστε παλαιός πελάτης, θα σας ζητηθούν εκ νέου τα στοιχεία της κάρτας σας. Αυτό είναι ασφαλώς μικρή ταλαιπωρία μπροστά στην ασφάλεια που παρέχεται από τη μη αποθήκευση στοιχείων της κάρτας σας.

◆ Τι περιλαμβάνεται στην τιμή του προϊόντος που υπάρχει στον κατάλογο της Santowines;

Στην τιμή καταλόγου που εμφανίζεται στις αναζητήσεις προϊόντων, ή και όπου εμφανίζεται τιμή προϊόντος πλην του Καλαθιού σας, περιλαμβάνονται η τιμή πώλησης του προϊόντος ΚΑΙ ΟΛΟΙ οι φόροι που το επιβαρύνουν (ΦΠΑ και Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης –ΕΦΚ- στα οινοπνευματώδη). Στην παραπάνω τιμή ΔΕΝ περιλαμβάνονται τα μεταφορικά έξοδα.

Στο Καλάθι Αγορών σας εμφανίζεται η πλήρης ανάλυση της τιμής του συνόλου των προϊόντων που έχετε επιλέξει, και τα μεταφορικά και οι φόροι αναλυτικά. Η πλήρης ανάλυση θα εμφανιστεί επίσης και στην απόδειξη ή το τιμολόγιο που θα παραλάβετε μαζί με τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει.

 

Αποστολή - Επιστροφή Προϊόντων

◆ Η αποστολή των πωλούμενων από την Ιστοσελίδα προϊόντων:

θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό και το αργότερο εντός 30 ημερών από την παραγγελία  τους. Όσον αφορά την επιστροφή ή αντικατάσταση των πωλούμενων προϊόντων. Τα προϊόντα που υποστηρίζει και προωθεί η Santowines μέσω της ιστοσελίδας της santowines.gr έχουν προσεκτικά επιλεγεί από ειδικούς και με γνώμονα την παρεχόμενη ποιότητα του παραγωγού ή προμηθευτή μας. Η Santowines αποθηκεύει όλα τα προϊόντα σε κλιματιζόμενους χώρους που τηρούν αυστηρά τις προδιαγραφές αποθήκευσης και συντήρησης του κάθε προϊόντος.

Παρά τις συνεχείς προσπάθειες ώστε τα προϊόντα που προωθούμε στους πελάτες μας να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις κατά τις οποίες ένα προϊόν μπορεί να είναι χαλασμένο χωρίς -τις περισσότερες φορές- δική μας ευθύνη.

Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων τα οποία είναι χαλασμένα, χωρίς κανένα περιορισμό, εφ' όσον το πρόβλημα διαπιστωθεί από εσάς και μας πληροφορήσετε σχετικά το αργότερο μετά επτά ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος. Παρακαλούμε τους πελάτες μας να μας ενημερώνουν σχετικά μέσω της ιστοσελίδας «Επικοινωνία» επιλέγοντας ως θέμα επικοινωνίας «Σχετικά με μια παραγγελία» και καταγράφοντας το ακριβές πρόβλημα. Αρμόδιος συνεργάτης μας πιθανόν να επικοινωνήσει με τον πελάτη σχετικά, ο δε πελάτης ενημερώνεται για την αποδοχή της επιστροφής μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail).

Στην αναγραφή του προβλήματος παρακαλούμε να δηλώνετε και εάν επιθυμείτε την επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σας ή την αντικατάσταση του χαλασμένου προϊόντος. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το χαλασμένο προϊόν, ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να ενημερώσουμε σχετικά τον προμηθευτή μας. Η επιστροφή γίνεται δωρεάν για τον πελάτη, η δε επιστροφή των χρημάτων ή η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται μετά την παραλαβή από την Santowines του ελαττωματικού προϊόντος.

Σε περίπτωση μη παραλαβής των προϊόντων από τον αγοραστή και επιστροφής τους από το Πρακτορείο Μεταφορών ή την Υπηρεσία Ταχυμεταφορών πίσω στη Santowines, η επαναποστολή είναι ευθύνη του αγοραστή, ο οποίος επιβαρύνεται εκ νέου με το κόστος αποστολής. Οτιδήποτε κριθεί από το Πρακτορείο Μεταφορών ή την Υπηρεσία Ταχυμεταφορών μη παραδοτέο και επιστραφεί, θεωρείται ότι έχει εγκαταλειφθεί από τον αγοραστή και αποδεσμεύει την Santowines από την υποχρέωση επιστροφής του χρηματικού ποσού που καταβλήθηκε για την αγορά του.

◆ Τι συμβαίνει στην περίπτωση παραγγελίας προϊόντων κατά λάθος: δυνατότητες και όροι επιστροφής τους

Δεχόμαστε την ακύρωση μιας παραγγελίας δωρεάν για τον πελάτη εφόσον η παραγγελία ακυρωθεί πριν από την αποστολή της. Σε περίπτωση ακύρωσης αφού έχει αποσταλεί η  παραγγελία και πριν την παράδοσή της, ο πελάτης επιβαρύνεται μόνον με τα σχετικά έξοδα μεταφοράς. Η επιβάρυνση αυτή ισχύει και σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας που, για οποιονδήποτε λόγο, αποστέλλεται στον πελάτη χωρίς επιβάρυνση αποστολής.

Δεχόμαστε την ακύρωση παραγγελίας η οποία περιέχει προϊόντα ή συσκευασία προσωποποιημένη για τον πελάτη ή τον παραλήπτη (π.χ. έχει χαραχθεί ή εκτυπωθεί στην συσκευασία το ονοματεπώνυμο του πελάτη ή του παραλήπτη) μόνον εφ' όσον η παραγγελία ακυρωθεί εντός 24 ωρών από την τοποθέτησή της και προτού χαραχθούν ή εκτυπωθούν τα προσωποποιημένα στοιχεία στα παραγγελθέντα προϊόντα.

◆ Όροι και τρόποι επιστροφής χρημάτων λόγω ακύρωσης μιας παραγγελίας ή επιστροφής προϊόντων

Οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων προς τον πελάτη για οποιονδήποτε λόγο γίνεται μόνο με πίστωση του λογαριασμού του πελάτη από τον οποίο έγινε η ανάληψη των χρημάτων ή με πίστωση της κάρτας του μέσω της οποίας έγινε η αρχική είσπραξη.

Σε περίπτωση που η αρχική είσπραξη έγινε με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων γίνεται σε λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) προς τη Santowines. Η Santowines θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η πίστωση του λογαριασμού του πελάτη με το προς επιστροφή ποσόν να γίνει το ταχύτερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 15 εργασίμων ημερών.

Σε κάθε περίπτωση συνιστάται  οι χρήστες-υποψήφιοι πελάτες να επικοινωνούν τηλεφωνικά ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) με την Santowines σε περίπτωση που έχουν την παραμικρή αμφιβολία για την καταλληλότητα  των προϊόντων για τους ίδιους προσωπικά.

◆ Παραδόσεις - Αποστολές προϊόντων - Κόστος μεταφορικών - Ποιες χώρες/περιοχές καλύπτει η Santowines

Η Santowines αποστέλλει τη παραγγελία σας οπουδήποτε και αν βρίσκεστε στις παρακάτω χώρες: 

Ανδόρρα, Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κροατία, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιχτενστάιν, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μονακό, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σαν Μαρίνο, Σλοβακία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.

Αν σας ενδιαφέρει η αποστολή σε άλλη χώρα ή σε μεγαλύτερες ποσότητες παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δώσουμε μια προσφορά για το κόστος αποστολής. Για τις χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν χρεώνουμε ΦΠΑ αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε πως κατά τη παραλαβή της παραγγελίας σας ενδέχεται να κληθείτε να πληρώσετε επιπλέον φόρους/έξοδα.

Για προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα παραδίδουμε οπουδήποτε στην Ελλάδα συνήθως εντός 2-3 εργάσιμων ημερών. Για νησιωτικούς προορισμούς καθώς και δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος.

Για αποστολές σε Ευρωπαϊκούς προορισμούς ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 5-7 εργάσιμες ημέρες.

◆ Τρόποι Αποστολής και Χρέωση Μεταφορικών Εξόδων

Όλα τα προϊόντα της Santowines παραδίδονται σε εσάς με 4 πιθανές μεθόδους:

  1. Με υπηρεσίες ταχυμεταφορών(Couriers)
  2. Μείδια μέσα της Santowines (κυρίως εντός της Σαντορίνης)
  3. ΜεΠρακτορείο Μεταφορών (για παραδόσεις εκτός Σαντορίνης μεγάλου όγκου ή βάρους)
  4. Μεπαραλαβή από την έδρα της Santowines

Οι τρεις πρώτες μέθοδοι έχουν ασφαλώς κόστος, που εξαρτάται από την τοποθεσία παράδοσης, την τιμολογιακή πολιτική κάθε εταιρείας ταχυμεταφορών, την απόσταση από τις αποθήκες ή την έδρα της εταιρείας ταχυμεταφορών της Santowines κλπ.

Προσπαθούμε ΠΑΝΤΟΤΕ να επιλέξουμε τον πλέον οικονομικό για εσάς τρόπο αποστολής. Για το λόγο αυτό χρησιμοποιούμε περισσότερες της μιας εταιρείες ταχυμεταφορών, δεδομένου ότι οι χρεώσεις ποικίλουν. Π.χ. μία εταιρεία έχει οικονομικότερη χρέωση για παραδόσεις εντός Αθηνών, άλλη εταιρεία στην επαρχία κλπ. Για το λόγο αυτό δεν μπορούμε να καθορίσουμε το ακριβές κόστος των μεταφορικών εκ των προτέρων, παρά μόνον κατά τη διαδικασία της παραγγελίας.

Επισημαίνεται ότι αν η παραγγελία σας είναι μεγάλη σε όγκο και βάρος, προκειμένου να μην επιβαρυνθείτε με υπερβολικά μεταφορικά έξοδα ή να επιβαρυνθείτε με τον πλέον οικονομικό τρόπο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 2286028058 ώστε να επιλέξουμε μια εναλλακτική μέθοδο αποστολής που να ελαχιστοποιεί το μεταφορικό κόστος. 

Σε περιπτώσεις μεγάλου όγκου ή βάρους παραγγελιών, κάποιες μέθοδοι που είναι ασύμφορες για μικρές παραγγελίες, γίνονται συμφέρουσες. Παραδείγματος χάριν, για μεγάλες σε όγκο ή/και βάρος παραγγελίες ενδέχεται να συμφέρει περισσότερο η αποστολή με πρακτορείο μεταφορών. Η χρέωση στην περίπτωση αυτή προσυμφωνείται τηλεφωνικά, ενώ δεν γίνεται δεκτή η αντικαταβολή. Θα πρέπει να γίνει κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σε τραπεζικό μας λογαριασμό σε μια από τις συμβεβλημένες με την Santowines τράπεζες.

◆ Ειδικότερα: Δικαιώματα Καταναλωτή & Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Η Santowines υποχρεούται να ενημερώνει τον χρήστη/επισκέπτη, προτού προβεί στην ολοκλήρωση της αγοράς για:

α. τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος

β. τη συνολική αξία των προϊόντων/αγαθών, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α, ή οποιουδήποτε άλλου τέλους

γ. άλλες πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις (έξοδα αποστολής, παράδοσης, ταχυδρομείου).

Στο σημείο αυτό ρητά επισημαίνεται ότι για λόγους που έχουν αποκλειστικά με την παραγωγή των παρεχόμενων προϊόντων, οι φωτογραφίες των προϊόντων θα πρέπει να θεωρούνται ως  ενδεικτικές, καθώς μπορεί να υπάρχουν μικρές αποκλίσεις όσον αφορά το χρώμα, τις ραφές και άλλες μικρολεπτομέρειες των απεσταλμένων προϊόντων. Ωστόσο οι  μικρές αυτές διαφοροποιήσεις δεν θα επηρεάζουν καθόλου ούτε θα σχετίζονται με την ποιότητα των πωλούμενων και απεσταλμένων στον εκάστοτε αγοραστή προϊόντων.

Αφού ολοκληρωθεί η αγορά και ο χρήστης/επισκέπτης καταβάλλει το συμφωνηθέν ποσό, η εταιρεία οφείλει να παραδώσει το προϊόν που έχει συμφωνηθεί εντός εύλογου χρόνου, ήτοι το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας αυτού. Σε περίπτωση αδικαιολόγητης καθυστέρησης ο χρήστης/επισκέπτης δύναται να καταγγείλει τη σύμβαση, υποχρεώνοντας με αυτόν τον τρόπο, την εταιρεία να επιστρέψει τα χρήματα που παρέλαβε.

Επιστροφές, αλλαγές ή αντικαταστάσεις γίνονται δεκτές μόνο σύμφωνα με τα όσα αναλυτικά διευκρινίζονται και εξηγούνται παραπάνω στον όρο 4 (Πολιτική Αποστολής και Επιστροφής Προϊόντων), εκτός κι αν έχει γίνει κάποιο λάθος από την Santowines.

Για την αποφυγή ταλαιπωρίας του χρήστη/επισκέπτη, καλό είναι να ελεγχθεί  προσεκτικά, κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας, η κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κ.τ.λ.).

Ο χρήστης/επισκέπτης που επιθυμεί να επιστρέψει κάποιο προϊόν, μπορεί να επικοινωνήσει μέσω του e-email της «Εταιρείας» : info (at) santowines (dot) gr.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων λόγω λάθος της Santowines, τα χρήματα θα επιστραφούν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αφ’ ης στιγμής η Santowines παραλάβει τα προϊόντα που της επιστράφηκαν.

Please Verify your Age

Are you of legal drinking age in your country?

YES

YES

NO

NO

____________________

By entering this website, you affirm that you are of legal drinking age in your country